'spring' det är vår

Jag vakna upp med ett leende på läpparna. Sol, sol, sol! Klar himmel och sol. Sen blev jag lite besviken för jag trodde det va sommar.. Men sommaren kommer. Även om det känns som en evighet så går typ april och maj jätte snabbt! Det är bara mars som är liksom en tråkmånad. Mars skulle inte behöva finnas, den är bara till för att fördriva tiden. Haha!

Tänkte ta med min kamera till skolan för jag måste fota till ett skolarbete vilket betyder att det säkert blir andra bilder! :D

Igår var stallgänget på middag med Jannica. Det va supermysigt, och den häe gången bev jag inte rånad :)

Jag bakade muffins igår också, jag skulle ha med det idag till ridnigen för vi ska kolla på fillm av när vi rider. . .
Men nu måste jag gåo. puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0