saker jag skulle göra idag

X=check

* sova bort hela dagen         (iaf halva sen kolla jag på film också)

* gå på 1års kalas   X       (jo, den saken kunde jag inte smita ifrån)

* ha lite kul iaf          (tyvärr inget check på den)

* göra om min blogg design    _    ( eeh, ja vi få väl se..)

* gå bort ifrån datorn innan jag fastnar i stolen..   _       ( jo, jag kom iväg från datorn men nu är jag tillbaka igen, "samma tid och kanal")

* storstäda hela mitt rum      X       (eller det är egentligen inte riktigt klart än och det ser bara städat ut på utsidan, men jag är värd det och nu för tiden är det väl mest utsidan som räknas??)

ja, jag hatar söndagar just för att det alltid slutar med  typ såna här dagar eller att man bara sitter hemma och degar.
    Men det känns ändå som att det snart är vår. Solen smög fram vid 6 på kvällen och det är inte så fasligt kallt. Dessutom så har jag örjat planera sommaren.
    Gud vad jag längtar.. Den bästa tiden på året är maj-augusti.. Härligt! När man går ut i shorts och tun jacka och solar på rasten med glass i vasan..
    Eller sommarlovet när man badar hela tiden. Man blir så aktiv på sommaren. Liksom cyklar springer och gör saker hela tiden! På vintern börjar typ kvällen klockan 3. Då går jag hem och tp äter middag, haha inte riktigt men nästan. Åh, middag med polarna på balkongen, ja allt är bra med sommaren/våren. Människor som har vintern som favorit årstid är nog psykopater!











puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0