har du en balle av stål?

Funderar verkligen på att flytta min blogg t devote. Ska göras när jag får tid, om det händer nån gång inom 100 år. haha, är upptagen till midnatt typ varje dag den här veckan.

Imorgon efter skolan måste jag baka och köpa min uttänkta present till sagisen <3 (a) haha, här slipper man inte undan present inte !
sen ska jag ha kurs till 9, och sen vid 9 ska jag käka middag med kompisarna. Och det blir ingen fyllefest på Rich med 40 åriga gubbar den här gången, tyvärr sophie !

Nu ska jag göra engelska läxa och senare bli det mys i soffan framför "ballar av stål". Om jag orkar.. Kanske spelar in det för just nu känns det som jag skulle kunna somna nu.



puss

Kommentarer
Postat av: Andrea

Va, ser du på ballar av stål...?

2009-03-16 @ 21:28:35
URL: http://vandea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0