ett tecken på att man är utråkad är ett sånt här inlägg

1. Är du singel? Japp
2. Är du lycklig? ofc
3. Är du uttråkad? aa
4. Är du ledsen?
5. Är du italienare? ne, haha
6. Är du gravid? Nej ?!?
7. Är du full? vem gör det här om man är full?
8. Är du en cooling? Ja, såklart jag är :)
9. Är du från Irland? Nja
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nopp

skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  Aa
2. Har du nånsin blivit sårad? Jaa..
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? fattar inte?
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom?  Inte vad jag minns
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? ja?
6. Har du haft en hemlig beundrare? Vem vet? :P
7. Är du kär? Neaj
8. Vill du gifta dig i framtiden? Aah

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon !!!
3. Katt eller hund? Hund !!
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Bästa vänner
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Hemma kväll, eller jag vet inte.. :P
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? Dag
10. MSN eller mobil? Mobil

10 "Har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Kanske
2. Brutit ett ben? Neej, tur nog
3. Gjort nåt du ångrar? Ja
4. Hoppat Bungee Jump?  Nej, kommer ALDRIG göra det heller.
5. Ljugit för någon du tycker om? Tyvärr
6. Ätit en hel tårta? haha, nej, tårta är inte så gott :P
7. Gjort bort dig offentligt? Varje dahg
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? haha. nej
9. Gråtit när ett husdjur dog? Japp
10. Velat försvinna? Ja 

skit
Vad såg du på tv sist? En film om det gills, annars The Hills
Vems blogg läste du sist? kommer inte ihåg
Vad åt du sist? Godis
Vem pratade du med sist? jag kmr inte ihåg..
Vem ringde du sist? vet inte
Vem messade du sist? Kibstaah :P
Vad läste du sist "bok"?  4 boken av twilight :)
Vem pussade du sist? Kommer inte ihåg
Vem kramde du sist? hehe, jag har nog inte ett så bra minne, eller så lägger jag inte sånt på minnet.
Vem bjöd du sist på något? eeh..
Vad köpte du sist? kläder :P

Mobil kontakter


HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
haha nee

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 9?
HA, ööh inte så bra

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 12?
Inget planerat tyvärr.

ÄR NUMMER 16 SÖT?
jaah, det e hn väl

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 21?
eeh, det va nog ett tag sen jag träffa henne för första gången så jag kmr inte ihåg

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 29
eh, stallet..

GILLAR DU NUMMER 35?
jaa

HAR DU TRÄFFAT NUMMER 38 DEN SENASTE MÅNADEN?
jannica, nee tyvärr..

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 40 NÄSTA GÅNG?
ingen aning

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 41?
Ja, han är min kusin-..
 
HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 45?
Hahah, nääw..

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 49 ?
Linns mamma, eeh njaa..

VAD PRATAR DU & NUMMER 50 OFTAST OM?
Linns pappa, inte mkt.. :P

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0